مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 14:152023-12-23حوادث

اختصاصی فارس| عملیات مسلحانه نوپو در طبقه پنجم ساختمانی در پرند+عکس


یگان نوپو صبح امروز سه سارق مسلح متواری رادر شهر پرند دستگیر کرد؛ تیراندازی به دادسرای خرم آباد و درگیری مسلحانه با مأمور پلیس درتهران از جمله برخی سوابق این متهمان متواری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، امروز شنبه دوم دی ماه 1402 ماموران نوپو فرماندهی یگان های ویژه فراجا در عملیاتی سارقان خشن و مسلح متواری را در شهر پرند دستگیر کردند.

بر پایه این گزارش این سارقان مسلح که سابقه تیراندازی به دادسرای خرم آباد، سرقت منزل یکی از مسوولان در شهر قم و تیراندازی به مامور پلیس و چندین فقره سرقت خشن و مسلحانه در خرم آباد، قم و تهران داشتند توسط تیم پلیس آگاهی تهران بزرگ شناسایی شده و یگان نوپو امروز صبح برای دستگیری وارد عمل شد.

سارقان که در مخفیگاه خود در طبقه پنجم یک ساختمان مسکونی در پرند حضور داشتند بعد از حضور پلیس اقدام به تیراندازی کردند که در تیراندازی متقابل و عملیات مسلحانه که به مدت 45 دقیقه به طول انجامید سه سارق مسلح به همراه همدست خود که یک زن بود دستگیر شدند.

از دستگیر شدگان دو قبضه کلت کمری، یک قبضه برنو، یک قبضه دولول، 100 عدد فشنگ و تعدادی سلاح سرد و سه دستگاه خودرو کشف و ضبط شد.

پایان پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاصی فارس| عملیات مسلحانه نوپو در طبقه پنجم ساختمانی در پرند+عکس

اختصاصی فارس| عملیات مسلحانه نوپو در طبقه پنجم ساختمانی در پرند+عکس